Sabtu, 28 Februari 2009

BETUL-BETUL SIBUK TAPI TAK KAYA JUGA


Sejak kebelakangan ni aku betul-betul sibuk, projek sana projek sini tapi satu apa pun belum masuk, banyak kerja yang nak kena set up, rasanya memang letih betul, dah lama aku tak dapat up date blog ni, modal pun dah semakin susut, tadi aku ke bank untuk tambah hutang entah lulus atau tidak, kesan kejatuhan ekonomi ni makin terasa bagi orang macam aku, mungkin bagi setengah orang macam relak je, tapi awas kalau kita tak bersedia bila kita kena terus jatuh tersungkur, sediakan payung sebelum hujan, ramai juga kawan aku yang berenti kerja dapat vss dalam 40 - 50 ribu, tapi duit 40 - 50 ribu boleh bertahan sampai lama mana agaknya? harap mereka ni pandai mengunakan duit vss tu dengan sebaik mungkin.

"KESULITAN YANG DATANG UNTUK MENEGGELAMKAN KITA BIASANYA MEMPUNYAI POTENSI UNTUK MENDATANGKAN MANFAAT DAN RAHMAT"


6 ulasan:

  1. Salam...
    waduh..waduhh..dahsyat juga gambar itu.
    apa pun segala sesuatu itu akan ada hasilnya berkat kesabaran dan kesungguhan dalam melaksanakannya..

    BalasPadam
  2. Salam kembali, Nong apa khabar?, dah lama saya tak melawat blog kawan-kawan sejak terdelete link, nanti saya masukan kembali link-link tu, malam ni mungkin free sikit, itupun kalau tiada orang menjemput kerumah.

    BalasPadam
  3. Saya pun dah lama tak bertandang ke mari..
    Sya baik2 aja..Zaman pula?

    BalasPadam
  4. Saya macam ni la sibuk sikit dalam dua tiga bulan ni. tapi alhamdulillah lah saya sehat.

    BalasPadam
  5. Relak Pak Zaman... kita jumpa ngeteh... redalah seboknya tu...

    Kaya sangat pun nak buat ape.... hehehe.

    Ketemu maneng Wak e...

    BalasPadam
  6. Betul tu Caturist, kaya sangat nanti cepat sakit jantung, kita akan jumpa dalam masa yang terdekat.....tungguuuuuuuu

    BalasPadam