Sabtu, 27 Februari 2010

UNTUNG CUACA PANAS


Sekarang cuaca cukup panas, kalau parking kereta kat luar dalam dua jam stering dah tak boleh pegang, kalau hujan, betul-betul lebat. Aku semalam pergi Shah Alam jumpa kawan, masa nak balik hujan turun lebat gila jalan pun tak nampak, tapi bahang panas masih terasa, balik rumah tidur malam pun masih berpeluh.

Tapi cauca panas ni memberi keuntungan kepada tokeh ais batu, dan tokeh minuman, semalam aku lepak kat gerai member aku pun minum sampai tiga gelas nasib baik bukan aku yang bayar, untung la sikit, masa ni la gerai-gerai yang jual ais buat untung.

Esok aku kena pergi Jom Heboh kat Bukit Jalil kena spare air mineral banyak sikit, kalau tak, mau pitam bayar harga minuman, kepada sesiapa yang nak tau lebih lanjut pasal edymiumXOX boleh jumpa aku kat sana.............

BUAT KERJA SEKALI UNTUNG HARI-HARI, DAFTAR PERCUMA DISINI

Tiada ulasan:

Catat Ulasan