Ahad, 31 Januari 2010

BERITA BAIK



Dua minggu lepas ada kawan aku datang rumah, mula -mula tu sembang kosong, lepas sembang tu dia tanya aku telefon pakai postpaid ke prepaid, akau cakap perpaid, kenapa? dia tanya lagi kos sebulan berapa? aku kata dalam RM30, kenapa? dia kata kurangnya pakai, ini mesti kes tembak kawan atau hantar mesej "call back".

Aku cakap itu yang murah, dia kata ada lagi murah, yang mana aku tanya? dia pun keluar satu prepaid kad no pangkal 010xxxxxxx, kad apa ni? aku tanya, kad perpaid la, ye tak ya, aku tanya soalan bodoh la pulak, dia pun tunjuk demo, murah gila siol, call mana-mana line cuma 8sen/30sec, aku guna yang hot tu pun ajak member "turun kejap" tak sampai 2sec dah kena 30sen, tu member aku yang kuning tu cakap paling murah 17sen/30sec. mana ada murah....

Jadi oleh kerana aku dah malas nak perkena member asyik suruh call back atau buat misscall, aku pun beli la staterpack dia namanya dymiumXOX coverrage memang luas sebab guna base celcom, lepas tu dapat 150 SMS percuma lagi, aku pun start call member, semua member terkejut sebab 1st time aku borak lama, selalu call lepas tu buat putus nanti member call balik, jadi bila member tanya aku cerita, ada member yang joint, sekarang untuk bulan depan aku dah tak payah keluar duit sendiri untuk TOPUP sebab dah dapat bonus, tu yang untung tu.......

Kepada member-member yang diluar sana berminat nak mencuba jangan malu-malu email nama dan alamat anda ke zamanuntung@gmail.com , saya cuma sebarkan benda baik, buat masa ni pergerakan saya masih tertumpu di lembah klang tapi kalau ada yang jauh berminat, saya akan aturkan masa untuk bertemu. selamat mencuba......




Tak rugi untuk mengguna sebab selama ni pun kita guna handphone tetap kena bayar bill........

2 ulasan:

  1. Betul ke ni Cek Zaman...?

    Saya guna plan 5+1 pasca bayar Celcom untuk kami suami isteri dan 4 anak kami...berbaloi-baloi jugalah...

    Err...Saya guna henpon cap ayam....he..he...

    BalasPadam
  2. Betul cik puan, cik puan tinggal kat mana? dekat tak dengan IOI PUCHONG, kalau dekat kita boleh pergi ke pejabatnya kat sana, cik puan boleh lihat dan tanya sendiri, boleh dapat duit lagi... jangan segan-segan mesej saya 010-3182655. jangan call, sebab saya sibuk sikit pagi-pagi dah kena meeting, jadi sms saja, saya akan call balik. tadi pun saya baru jumpa kawan, hari ni dapat close 2 orang, ok la baru nak start.

    BalasPadam